Marketing

Wiemy, że w dzisiejszych czasach podstawą jest aktywny marketing i szeroka ekspozycja oferty, dlatego nieruchomości naszych klientów są szeroko promowane zgodnie z ustalonym wcześniej indywidualnie planem marketingowym. Poniżej prezentujemy najczęściej stosowane formy promocji:

Grafika przedstawia kobietę piszącą coś na laptopie.

Promocja w internecie

Państwa oferty mogą być promowane na kilkudziesięciu portalach:

Strony krajowe

Strony krajowe z ogłoszeniami nieruchomości to, m.in: gratka.pl, otodom.pl, oferty.net, krn.pl, morizon.pl, nieruchomosci-online.pl, oferty-dom.pl, domygrunty.pl, nieruchomosci.net.pl, taakidom.pl, allenieruchomosc.pl, nportal.pl, szybko.pl

Kobieta pisząca w notesie i obserwująca ekran laptopa.

Portale społecznościowe

Jesteśmy mocno aktywni na wszystkich wiodących portalach społecznościowych, gdzie możemy także prezentować Państwa oferty.

Kobieta z telefonem w dłoni przeglądająca media społecznościowe. W tle loga Twittera, Linkedina, Facebooka oraz Instagrama

Promocja w ramach sieci RE/MAX

Państwa oferty mogą być dostępne dla poszukujących z całego Świata poprzez międzynarodowy system MLS RE/MAX m.in.:

Mapa Europy z graficzną siecią powiązań między agentami REMAX.

Współpraca z doświadczonymi i sprawdzonymi partnerami.

W Polsce działamy w systemie MLS, w którym uczestniczy ponad 500 biur.

Dni Otwarte.

Możliwość promocji nieruchomości poprzez organizację "Dni Otwartych", podczas których Klienci oraz Agenci z biur współpracujących mogą osobiście zapoznać się z nieruchomością.

Agent REMAX witający osoby odwiedzające nieruchomość w ramach domu otwartego.

Profesjonalne sesje zdjęciowe.

Opracowanie profesjonalnej prezentacji fotograficznej, filmów, wirtualnych wizyt, rzutów, wizualizacji i makiet - ułatwiających zapoznanie się z nieruchomością przez potencjalnych kupujących.

Prezentacja wirtualnego spaceru na tablecie. Palec dotykający ekranu w celu obrotu widoku.

Ponadto:

  • Wspólne akcje promocyjne z OBI, BEL-POL oraz Leroy Merlin.
  • Promocja biura na autobusach MPK Łódź.
  • Promocja biura na bilbordach.
  • Reklama na Facebooku oraz Instagramie.
  • Reklama w Google Ads.
  • Reklama na TikTok'u.
  • Targi nieruchomości.
  • Banery na nieruchomościach - na Państwa życzenie Agent zamieści na Państwa nieruchomości baner informujący że nieruchomość jest na sprzedaż/wynajem.
  • Ulotki, plakaty - oferty mogą znaleźć się na dystrybuowanych przez naszych Agentów ulotkach i plakatach, skierowanych do potencjalnej grupy docelowej.
  • Indywidualne działania marketingowe - mailingi, aktywne poszukiwanie klientów - potencjalnych kupców, opracowywanie szczegółowych ofert - zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej.