Wiemy, że w dzisiejszych czasach podstawą jest aktywny marketing i szeroka ekspozycja oferty, dlatego nieruchomości naszych klientów są szeroko promowane zgodnie z ustalonym wcześniej indywidualnie planem marketingowym. Poniżej prezentujemy najczęściej stosowane formy promocji:

1) Promocja w internecie - Państwa oferty mogą być promowane na kilkudziesięciu portalach:
Strony krajowe - to kilkadziesiąt portali z ogłoszeniami nieruchomości, m.in:
www.gratka.pl
www.otodom.pl
www.oferty.net
www.krn.pl
www.morizon.pl
www.nieruchomosci-online.pl
www.oferty-dom.pl
www.domygrunty.pl
www.nieruchomosci.net.pl
www.taakidom.pl
www.allenieruchomosc.pl
www.nportal.pl
www.szybko.pl

Portale społecznościowe:
Jesteśmy aktywni na portalach społecznościowych, gdzie możemy także prezentować Państwa oferty:
Facebook
Instagram
YouTube
Pinterest
Twitter
Issuu

2) Promocja w ramach sieci RE/MAX - Państwa oferty mogą być dostępne dla poszukujących z całego Świata poprzez międzynarodowy system MLS RE/MAX m.in.:
www.remax-polska.pl - Serwis Ogólnopolski RE/MAX
www.remax-europe.com - Serwis Europejski RE/MAX
www.global.remax.com - Globalny Serwis RE/MAX

3) Banery na nieruchomościach - na Państwa życzenie Agent zamieści na Państwa nieruchomości baner informujący że nieruchomość jest na sprzedaż/wynajem (album na FB).

4) Ogólnopolski "Magazyn Nieruchomości" - dystrybuowany w kilkudziesięciu tysiącach egzemplarzy w całym kraju.
5) Ulotki, plakaty - oferty mogą znaleźć się na dystrybuowanych przez naszych Agentów ulotkach i plakatach, skierowanych do potencjalnej grupy docelowej.
6) Dni Otwarte - możliwość promocji nieruchomości poprzez organizację "Dni Otwartych", podczas których Klienci mogą osobiście zapoznać się z nieruchomością.
7) Opracowanie profesjonalnej prezentacji fotograficznej (portfolio), filmów, wirtualnych wizyt (3600), rzutów, wizualizacji i makiet - ułatwiających zapoznanie się z nieruchomością przez potencjalnych kupujących.
8) Indywidualne działania marketingowe - mailingi, aktywne poszukiwanie klientów - potencjalnych kupców, opracowywanie szczegółowych ofert - zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej.