Marketing
Wiemy, że w dzisiejszych czasach podstawą jest aktywny marketing i szeroka ekspozycja oferty, dlatego nieruchomości naszych klientów są szeroko promowane zgodnie z ustalonym wcześniej indywidualnie planem marketingowym. Poniżej prezentujemy najczęściej stosowane formy promocji:
Promocja w internecie
Państwa oferty mogą być promowane na kilkudziesięciu portalach:
Strony krajowe
Strony krajowe z ogłoszeniami nieruchomości to, m.in: gratka.pl, otodom.pl, oferty.net, krn.pl, morizon.pl, nieruchomosci-online.pl, oferty-dom.pl, domygrunty.pl, nieruchomosci.net.pl, taakidom.pl, allenieruchomosc.pl, nportal.pl, szybko.pl
Portale społecznościowe
Jesteśmy mocno aktywni na wszystkich wiodących portalach społecznościowych, gdzie możemy także prezentować Państwa oferty.
Promocja w ramach sieci RE/MAX
Państwa oferty mogą być dostępne dla poszukujących z całego Świata poprzez międzynarodowy system MLS RE/MAX m.in.:
- www.remax-polska.pl - Serwis Ogólnopolski RE/MAX
- www.remax-europe.com - Serwis Europejski RE/MAX
- www.global.remax.com - Globalny Serwis RE/MAX
Współpraca z doświadczonymi i sprawdzonymi partnerami.
W Polsce działamy w systemie MLS, w którym uczestniczy ponad 500 biur.
Dni Otwarte.
Możliwość promocji nieruchomości poprzez organizację "Dni Otwartych", podczas których Klienci oraz Agenci z biur współpracujących mogą osobiście zapoznać się z nieruchomością.
Profesjonalne sesje zdjęciowe.
Opracowanie profesjonalnej prezentacji fotograficznej, filmów, wirtualnych wizyt, rzutów, wizualizacji i makiet - ułatwiających zapoznanie się z nieruchomością przez potencjalnych kupujących.
Ponadto:
- Wspólne akcje promocyjne z OBI, BEL-POL oraz Leroy Merlin.
- Promocja biura na autobusach MPK Łódź.
- Promocja biura na bilbordach.
- Reklama na Facebooku oraz Instagramie.
- Reklama w Google Ads.
- Reklama na TikTok'u.
- Targi nieruchomości.
- Banery na nieruchomościach - na Państwa życzenie Agent zamieści na Państwa nieruchomości baner informujący że nieruchomość jest na sprzedaż/wynajem.
- Ulotki, plakaty - oferty mogą znaleźć się na dystrybuowanych przez naszych Agentów ulotkach i plakatach, skierowanych do potencjalnej grupy docelowej.
- Indywidualne działania marketingowe - mailingi, aktywne poszukiwanie klientów - potencjalnych kupców, opracowywanie szczegółowych ofert - zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej.